Oct 9, 2011

biokeemia eksperiment: nädal aega toortoitumist!!

Otsustasin, et kirjutan selle eksperimendi siia suhteliselt mõtetusse blogisse, et äkki mõnu üksik hing tahab kaasa elada.


Esiteks ma võin öelda, et esimese kolme päevaga olen ma alla võtnud 1,4 kg ja nendest kolmest esimesest päevas olid kaks eelpäevad.

Esimesel eelpäeval ma sõin lihtsalt kergelt ja jõin vett, see kergelt söömine nägi välja: üks õun, roheline smuuti, beebi-borgandid ja palju vett. Tavalist valget suhkrut sain ma ainult ühest kommist ja kahest loksust maasika-piimast. Kuna ma olen harjunud koguaeg shokolaadi vms magusat energia saamiseks sööma, siis nii väike kogus juba sellel päeval mõjus mulle võõrutusena.
Juba esimesel eelpäeval ma tundis ennast teisti ehk siis õhtul ma olin nii kohutavalt väsinud, et kui teised reede õhtul läksid kuhugi möllama, siis ma läksin kell 00.00 magama ja ma magasin järgmise päeva poole 1'ni ja kui mind üles äratati, olin ma ikka väsinud ja selline tunne oli nagu ma oleks peksa saanud. Vb see peksa saanud tunne tuli sellest, et ma tegin õhtul 4 h järjest trenni ehk siis lihas valud, aga kindlasti mõjus ka see, et ma polnud suhkrut juba üle 24 h saanud. Kogu see nädal on ka võõrutusravi valgest suhkrust, mida paljud nagu ka mina olen harjund igapäev saama. Teine eelpäev oli ka üpriski kohutav, sest see koosnes ainult veest ehk siis mul oli veepäev. See veepäev (ehk siis 24h veega), algas eelmisel õhtul kell 21 ja kestis järgmise 21'ni. Teisel eelpäeval ma otsisin endale kiiresti tegevust, sest ma olen kuulnud, et parem on olla veepäeval rohkes tegevuses. Minu tegevuseks oli Ilu sõnum 2011. See ei olnud üldsegi nii meeldib tegevus kui ma loodsin. See ei olnud meeldiv, sest seal oli NIIIIIIIIIIIIIIII palju inimesi, kes hingasid kõik mu õhu ära, mida mul just see päev väga vaja oli, sest noo süüa ma ju ei saanud:D Ja siis mul käis koguaeg pea ringi ja koguaeg mul oli selline tunne, et mul viskab kohe pildi eest ära. Muidugi plusse oli ka sellel ilu messil, nimelt ma sain suht palju lahedaid asju, nt ühe pruuni käekella, sellise paksu rihmaga, hullult meeldib see:) Minu veepäev lõppes kell 21.00 ja siis ma sõin kolmveerand melonit ära ja melon pole vist kunagi niiiii hästi maitsenud...

Nüüd täna algas minu õige toortoitumise päev, mida ma alustasin ühe mõnusa magusa smuutiga, kuhu ma panin sisse banaani, melonit,nektariini ja 1 tass vett. See tuli selline mõnus pehme.

Lõunaks sõin ma nektariini ainult, nii palju kui jaksasin, sellist einet nimetatakse mono meal'iks.

Kõige selle nädala juurde lugesin ma palju erinevaid lehtesid toortoitumisest ehk päikesetoidust!

See nädal puhastab mu keha ja on eksperimendiks biokeemias ehk siis mitmeotstarbeline :)



No comments:

Post a Comment