Oct 12, 2011

MA TAHAN LIHA!!

Jah, ma ei suuda ilma lihata ja sellepärast ei hakka ma ka pärast seda eksperimenti sellise elustiiliga elama. Liha on minu arust nii hea. Ma hoidsin eile ennast lihtsalt niinii tagasi, kui mu ülejäänud pere sõi mõnusat grill-kana!
Aga enda söögist siis: Üleeile õhtuks sõin ma muidugi salatit, mille ainuke viga oli see, et ma panin sinna valget sibulat sisse.
Eile hommikuks sõin ma porgandilaaste koolis, nimetasin neid porgandikrõpsudega ja jagasin seal nii mõnelegi neid, need ei olnud väga head ja jälle tuli selline jänese tunne peale :D
Eile lõunaks tegin ma endale ühe mega magusa smuuti ehk siis banaanimahla, ma panin sina liiga palju banaane, nimelt 5 banaani ja vett. Sain fruktoosi üledoosi, aga kuna fruktoos on taimesuhkur, siis pole hullu.
Eile õhtuks tegin ma endale jällegi salatit, kuhu ma panin sisse tomatit, peterselli, tilli, beebi-spinatilehti (need on head verele) ja viinamarju. See tuli häääää
Täna hommikuks sõin ma tomati, virsiku ja viinamarju.
Lõunaks sõin sarnast salatit nagu eelmine õhtu. Tegin seda uuesti, sest see tuli ikka eelmine õhtu mega hea
Õhtust hakkan alles tegema ja ei tea veel mis sealt kokku tuleb ;)

No comments:

Post a Comment