Feb 19, 2012

Minu lugu...

...algas EKA's, sest mu isa on arhitekt ja tol hetkel kui ma pisipisi olin, õpis ta seal ja võttis mind vahel sinna kaasa. Lisaks mu ema tegeles kirjakunstiga ja mu tädi on disaner.. Vb sellepärast on mind alati (vahel rohkem, vahel vähem, hetkel käin lisaks tavakoolile Tallinna Kunstikoolis kevade tänaval) veidike kunst tõmmanud, pisikesena tegin ma igasuguseid lahedaid töid/pilte, aga siis röövis mind ära tants, ma olin selles niiinii kinni, et ma tantsisin isegi peos olles ja mu ema tegi mulle koguaeg märkuseid kuidas ma ei tõmbleks :D. Kui ma 10'ne olin siis mu isa pakkus mulle, et ma võiksin surfi trenni minna, aga eii, tol hetkel oli tants üle, kuigi praegu ma mõtlen küll, et oleks võinud ju.

Ma olin koguaeg tantsinud, kuni 2009.aastal tuli mulle mõttesse, et koolis(Tallinna Kristiine Gümnaasiumis) on nii igav, et korraldaks moeshow. Ma käisin siis 8'das klassis ja ma olin üpriski suure ürituse peakorraldaja... kuna seal oli osalejaid vähe, siis ma võtsin sõbranna Gerda kampa ja mõtlesime, et teeks kollektsiooni. Tol hetkel oli moeshow teemaks "ÖÖ" ja siis sündiski kollektsioon "akaböö".
Me saime sellega seal moeshowl 3.koha ja kui ma sellel järele mõtlen, siis ma küll aru ei saa kuidas see võimalik oli, et me 3.koha saime, sest see oli nii imelik "kollektsioon", aga noo vähemalt olime seda hingega teinud, vb see aitas.

2010.aasta ma jätsin vahele, korraldasin lihtsalt seda moeshow'd, aga 2011. aasta tegin uue ja uuesti kollektsiooni. Kristiine kooli moeshow teemaks oli too kord "Sisekosmos" ja mu kollektsioon oli " Roheline iil" mis pidi ala kujutama endas noorte, süütute neidude sisemust... Kollektsiooniga sain ma seal moeshow'l eripreemia hea värvigamma eest, siis moedepool sain ma 3.koha ja moeshowl NEO:N (mis oli mega mõtetu moeshow) sain ma 1.koha (vähemalt olid auhinnad normalid)
2011.aasta sügisel vahetasin ma kooli ja läksin Pelgulinna Gümnaasiumisse. Moeshow'd enam korraldama ei pidanud ja tuligi tahtmine jälle osaleda, uuesti õmmelda kollektsioon.
2012.aastal sündis minu kolmas kolletsioon "VIIRUS", moeshow teemaks oli "Hello Africa!" nagu paljudes kooldeski.. Võitsin sellega PG moeshow ära. Kõige lahedam on see, et ma käin majandus klassis, mitte kunstiklassis. Vaatasin, et eelmise aasta moeshow esikolm kõik olid kunstiklassist pärit, ehk siis äkki sai pragmaatiline klass ennast veidi tõestada kunsti alal...
Edasised plaanid selle kollektsiooniga on see, et tuleb MOEDEMM (Kristiine Gümnaasiumi moeshow), MOEDEPOO(Üle-Eestiline moeshow), MOEAKEN (Viimsi kooli moeshow) ja vb veel midagi...
Tuli pikk postitus, sest ma ei olnud nii ammu mitte midagi postitanud siia lahedasse blogisse. Kuna mul on kapis ala 250 t-särki/toppi ja mingi 50 paari pükse jne, ehk siis mega-mega palju riideid, millest saab kokku miksida igast lahedaid outfite, siis ma mõtlesin et miks mitte hakkata veits tegelema ala moeblogisime, aga ma ei tea kui hästi see mul välja hakkab tulema.. see oleks lahe muidu. Vähemalt sain nüüd oma kõik kolm kollektsiooni postitatud, sain näidata oma loomingut, äkki kedagi huvitab...

No comments:

Post a Comment