Mar 19, 2012

MOEAKEN 2012 ehk loe: KOPSUPÕLETIK

KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK-KOPSUPÕLETIK

Minu kollektsiooni mõte on VIIRUS... VIIRUSVIIRUSVIIRUS ja siis lihtsalt muutis üks tore üritus selle KOPSUPÕLETIKUKS!? Miks? Sest ma saatsin ürituse korraldajale oma kollektsiooni lühitutvustuse kuhu ma kirjutasin viimaseks lauseks : "Ma poleks kunagi uskunud, et saan inspiratsiooni VIIRUSLIKUST kopsupõletikust", aga see üritus võtis kinni ainult kopsupõletikust ja siis see õhtujuht Artjom Savitski ütles, et Kamilla sai inspiratsiooni kopsupõletikust..muidugi ta mu kollektsiooni nime ei ütelnud ja siis jäigi see meelde kopsupõletikuna ja siis rahvas muidugi naeris selle üle.  Ma naeraks ka, sest come on, kes paneks oma kollektsiooni nimeks KOPSUPÕLETIK??? Mina?? ei! Ma panin VIIRUS, mis vaikimis muudeti KOPSUPÕLETIKUKS ja siis pärast showd see publik teadis mu kollektsiooni sellena, et kui ma küsisin et kuidas mu kollektsioon "Viirus" meeldis, siis kõikidele tekkis küsimus et oooooota, mis viirus, oli ju mingi kopsupõletik!
Muidu üritus iseenesest oli tore ja hästi korraldatud. Vb veits pikaks venis, ei saa aru miks nad kaks pausi pidid küll tegema...

Sealt tulin koju eripreemiaga, minu arust said  kõik kollektsioonid kes ei saanud esikolmikusse...



No comments:

Post a Comment