Mar 1, 2012

nomnoom & Marilyn

Ma söön imelike asju, nt mulle maitsevad hullult rohelised oliivid anšoovisega(kilu, kala vms), ma võin korraga üksi ära süüa terve purgi. Täna tegin ma kodus shampinjone sinihallitusjuustuga... MEGA HEAD!! Kindlasti proovige, kes pole proovinud. Mul on nii kurb kuulda vahel kui keegi räägib kuidas ta vihkab seeni, oliive ja sinihallitusjuustu ja veel paljusid asju. Kõige hullem mida ma kuulnud olen (minu jaoks kõige hullem/veidram), mis ei maitse inimesele, on KALA!!!???!!!! Ma söökski ainult kala kui saaks ja veel igasuguseid teisi mereande, nt merekarbid on niiiiii head..


mmmm...valminud kaunikesed

 ...and clothes..
Ja minu lahe Marilyn Monroe särk, mille emme mulle kunagi ammu tõi.

1 comment:

  1. shampinjonid sinihallitusjuustuga on meeeeeletult head!

    ReplyDelete