Mar 7, 2012

VÄGA INSPIREERIV, SOBIKS HÄSTI ERKI MOESHOW'le!!

MOEDEMM 2012

Üritus oli hea!

Kuna ma kunagi alustasin selle ürituse korraldamisega, nii 3 aastat tagasi ja siis korraldasin seda kõik need kolm aastat, ühesõnaga seni kuni ma kooli vahetasin, siis hullult jälgisin seal kuidas uued korraldajad asjaga hakkama olid saanud... ja väga hästi olid saanud, kardsin hullemat :)
Parim osa üritusel oli see kui žürii ütles publikule iga kollektsiooni kohta ühe positiivse kommentaari.
Kui suht paljud said ala sellise kommentaari et hea meigi ja riiete kooslus või hea värvigamma vms siis mulle öeldi: " VÄGA INSPIREERIV, SOBIKS HÄSTI ERKI MOESHOW'LE!".
Ma ehmatasin ära kui aus olla, hullult meeldis sellist lauset kuulda, poleks oodanud sellist nii positiivset kommentaari!!!
Miks ma ära ehmatasin? Sest ERKI moeshow on lihtsalt nii amazing moeshow. See on üks moeshow'sid kus noored disainerid reaalselt ka saavad endale vähe rohkem n.ö nime teha tuleviku karjääriks vms. Kui ma ei eksi, siis minu mäletamist mööda isegi mu tädi, kes on nüüd Montonis disainer, osales kunagi ERKI'l, vb sellepärast oleks ka lahe kui ma kunagi saaksin osaleda oma loominguga ERKI'l.
Mine tea, vb juba see aasta, sest sellest aastast (vb olid juba eelmised aastat ka, aga eelnevatel aastatel ma ei uurinud seda) tehti see moeshow lahtiseks, et kõik saavad sinna kandideerida, mitte ainult Eesti Kunstiakadeemia üliõpilased.

Naerda sai ka muidugi! Seal žüriis oli üks moeblogija Ms. Marley. Tema oli see kes andis laval igale disainerile üle tänukirja ürituse poolt, et me seal osalesime. Kuna ma tean/loen ka ta blogi, siis ta andis selle paberi mulle üle ja siis vana hea kamilla oma totakusega ütleb talle(laval (Y) ) "ilus blogi", siis ta vist veits ehmatas ära,et ma nii lampi seda ütlesin ja siis me mõlemad korraks naersime üksteisele näkku ja siis ma lahkusin sealt. Pärast rääkisin seda Saarale, et issand miks ma nii tegin :D ja siis muidugi Saara sai ikka kõvasti naerda selle üle ja ütles selle peale " täpselt Kamilla, ei keegi muu"

Kuna Kristiine Gümnaasiumis on fotoring, siis oli Aron Urb(fotoringi juhendaja) kohal oma pisikese stuudioga ja tegi igast kollektsioonist mõned stuudio pildid ka :)





No comments:

Post a Comment