Apr 17, 2012

Flower girl




Kuna mul nüüd show'd lõppesid ära, midagi enam moeshow'dele hetkel õmblema ei pea, siis ma ei tea mis mul sisse läks (sest ma ennem ei teinud seda üldse), aga ma olen endale nüüd vaikselt igast asju hakkanud õmblema. Viimasena õmblesingi selle mõnusa suvekleidi, selline mõnus puuvillasest riidest. Tundub üli kerge kleit, aga kuna seal rinna osas on neli rida kummi, siis selle kummi õmblemine võttis ikka üks jagu aega.
Järgmisena on plaanis õmmelda ühed mõnusad rohelised haaremipüksid, need pole küll väga naiselikud, aga need on niiiiiii mugavad ja suvel on mugavus kõige olulisem.
Ma ei tea miks, aga tavaliselt mul suvel tuleb peale mingi looduse teema, selline lihtsus, mugavus ja kergus. Selline... minu tavapärane stiil(kuigi ma ei tea, mis stiil on minu juures tavapärane, sest ma kannan lihtsalt nii erineva stiiliga riideid koguaeg, aastaringselt) seguneb veel rohkem hipistiiliga. Sessuhtes veel rohkem, et mul koguaeg veidi mingi hipikas juures, vähemalt mulle mõned räägivad nii :D

No comments:

Post a Comment