Apr 18, 2012

Kaspar...

... on minu vend, kes on must aasta ja neli kuud noorem, aga kuna me läksime koos kooli (mina läksin seitsmeselt, sain kohe kaheksa ja ta kuueselt) ja kuna ta on kõik need 11 aastat olnud aasta vanemas seltskonnas, kui ta ise, siis kunagi keegi ei paku, et ta oleks meist noorem. Muide just nüüd mingi lähiminevikus keegi pakkus, et tema on vanem ja ma noorem, kuigi on vastupidi...
Vahel pakuvad inimesed, kui me ütleme et me oleme õde ja vend, et me oleme kaksikud. Minu arust me ei ole üldse kohe sarnased. Meie sõbrad kõik ütlevad, et me oleme hullult ühte nägu (?). Ma absull ei mõista seda, sest minu arust me pole üldse sarnased ja nt võõrad ei saa aru, et me oleksime õde ja vend, alles siis hakkavad a'la sarnasusi otsima/vaatama kui me ütleme neile, et jaaa, me räägime üksteisega nii, sest me õde-vend (sessuhtes räägime niimoodi, et ma küsin talt üle seltskonna nt "ou, millal me koju lähme?" vms, kunagi keegi pakkus sellise jutu peale, et ma olen Kaspari tüdruk, oiii kuidas ma sain naerda).
Paljud on teda näinud see aasta minu kollektsioonis modellina ka :)
Sest ta tegi meelega sellist nägu, et ikka pilti ära rikkuda
9'nda klassi lõpp
007-Bondi teemalisel ballil

No comments:

Post a Comment