Apr 3, 2012

MOEDEPOO 2012

Moedepoo tuleb taas!!
Kõik on oodatud vaatama. Osalen seal oma "Viirus"ega ja saladuskatte all võin öelda, et saate näha 4 uut komplekti minu kollektsioonis
Moedepoo toimub 6.aprillil Baltika kvartalis kell 19.00, A-sissepääsu juurest sisse 5.korrusel. Pilet 6€.


Eelmine aasta tulin sealt koju 3.kohaga ja muidugi loodan, et see aasta läheb juba paremini...
Ainuke asi mida ma selle aasta Moedepoo juures kardan on meie backstage. Moelava/Üritus on ühes majas ja meie backstage on teises majas:D, et me peame tulema niimoodi üle tee ja see on kinda hirmutav, sest mul ja ma usun, et ka teiste disainerite modellidel suht õhtukesed riided seljas. Näiteks ma tean, et saate seal näha ka üht pesukollektsiooni ja neil see ühest majast teise tulek üle tee LUMEGA on vast kõige hullem/külmem.

No comments:

Post a Comment