Apr 8, 2012

Moedepoo 2012

6.aprillil toimus Baltika Kvartalis Moedepoo 2012, läksin sealt koju eripreemiaga ja žürii lisas juurde, et kui seal oleks antud välja 1-3.kohani, siis oleksin kindlalt olnud 2.koha vääriline. Auhinnaks sain ainult 15€ Reval Cafe kinkekaardi ja Make up Store testreid ja mingi lauvärvi, mis mul on juba olemas(saadud juba kuskilt teiselt moeshow'lt) ehk siis ütlen ausalt, olen veidi pettunud selles auhinnas, seal oli ju niiiiniiiiniiii palju sponsoreid.Korraldus ka veidike logises, ei meeldinud kohe üldse see, et alguses oli meie backstage üldse kuskil mujal majas, mis oli mingi 200-300 m kaugusel ürituse asukohast, siis mingi hetk lasti meid siiski ürituse majja backstage, aga seda ei saanud eriti mingiks backstageks nimeta. Me olime kuskil koridoris ilma toolide ja voolupistikuteta ja kõik asjad olid segamini keset põrandat.

Üldse kuidagi see päev ei õnnestunud mul endal ka kohe üldse. Esimene negatiivne asi oli see, et ma sain teada, et keegi kasutas seda sama muusikat, mida ma plaanisin kasutada(mõtlesin, et prooviks uut muusikat- Spitfireit), siis võtsin ikka vana, pidin selle lihtsalt pikemaks lõikama. Teisiks negatiivseks asjaks oli muidugi see, et ma olin oma ajaga hätte jäänud ja siis liimisin veel oma uute komplektide asju sellel samal päeval, seal kohapeal, see tõmbas juhtme ikka kohutavalt kokku, sest samal ajal mõtlesin ju koguaeg aeg sellele mis, kuidas, kes jne. Paar korda tõmbas ikka silme eest mustaks ka. Kolmas kõige negatiivsem tabas mind siis kui kell 19.00 juba show oli alanud. Ma avastan, et olin koju unustanud kahe uue komplekti pluusi. Ühe pluusi leidis õnneks mu kasuisa üles mu toast, aga teine.. ma ei eta kus kuradi kohta ma selle pannud olin, aga siis jah, käskisingi tal kaasa võta lihtsalt seda riiet ja siis tõmbasimegi Kevinile selle riide risti-rästi peale. Sellest pilti ei lisanud, sest see nägi ikka suhteliselt kohutav. Õnneks kasuisa kiiresti tõi Baltikasse, saime need selga vahetult enne show'd.

Enda showst räägiks seda, et mul olid jälle head modellid, olin nendega üli rahul ja nad olid lihtsalt nii toetavad(mitte iga modell ei ole nõus viimase sekundini kleepima ja lõikama mingeid ringikesi). Show iseensest läks hästi. Mu ema algul arvas, et äkki läheb liiga showlikuks(alustas Johhan, kes tantsis nagu viirus ja siis vahepeal oli mega suur maxikleit, millega Miia hullult mängis ja möllas sellega seal laval ja siis viimase modelliks oli Kevin kes tegi mustkunsti veidi), aga ei, õnneks ei läinud, kõik sobis kõigile. Üleüldse mulle nii meeldis, et mul olid nii paljud sugulased kohal, see tähendas mulle nii palju ja see oli nii toetav, eriti pärast show'd kus ma veidi murdusin. Murdusin, valasin pisaraid, sest ma jah, oli üli rahul oma show'ga ja modellidega, aga ma olin pettunud endas, et ma ei saanud kõik nii valmis nagu olin tahtnud ja üldse, et ma unustasin need kaks sinist pluusi koju. Tegin ju 4 komplekti veel juurde ehk siis mul oli kokku 12 komplekti. Kõik, kes publikus olid, ütlesid, et neile ei olnud midagi näha, et kõik oli normaalne, nii kuidas olema pidi, aga ma ju teadsin pisidetailide vigu ja kui neid vigu ei oleks olnud, siis oleks kindlasti paljupalju parem olenud ja kui ma poleks seda pluusi koju jätnud, siis oleks ka ju parem välja näinud. Lisaks ma olin kurb selle üle, et ma nägin lihtsalt nii rõve välja kui oli aeg poodiumile minna, esiteks mul ei olnud grammigi meiki peal, mul oli selline kleit seljas, mille peale olid läinud valged guaššvärvi plekid ja tagant oli see ka läinud värviseks ja siis ma olin just seda pesnud, arvasin, et on veel aega lavale minekuga, aga eiiii, minek oli pmst kohe ja siis ma läksingi poodiumile kleidiga millel oli tagumiku peal märg suur plekk(jessjessjess).
Õnneks saan need pisivead kolmapäevaks ära parandada, kui toimub Salme kultuurikeskuses SEDAMOODI 2012, see on tasuta, et TULGE KÕIK VAATAMA.

Pildid backstages:





Pildid show'st:















No comments:

Post a Comment