Apr 11, 2012

SEDAMOODI 2012! Minu kollektsiooni "Viirus" video!













11.aprill kolmapäeval toimus Salme Kultuurikeskuses SEDAMOODI 2012. See oli küll üks naljaks üritus, seal sai rohkem tantsu näha kui moodi :D. Ma sain seal kolmanda koha, aga ei saanud selle eest midagi, sest auhindu said ainult esimesed kohad... Seal oli selline hindamine nagu eurovisioonil ja see võtis ikka suht kaua aega ja ma ei tea, moeüritusel oli selline hindamine veidi imelik...

Ühtlasi oli see ka minu selle hooaja viimane show, et järgmised show'd tulevad alles juba uuel hooajal ehk siis sügisel ja sealt edasim, aga ma ei tea kas ma osalen veel "Viirus"ega. Äkki teen uue kollektsiooni ja osalen sellega või siis ei osale üldse enam, ma ei tea.

Mattis käis vaatamas ja aitamas

Kandsin seal siis sellist Aafrika teemalist kleiti. Suured vabandused, et enda näo välja lõikasin, aga ausalt... mul juba üpriski kohutav poos(selline küürakas) ja siis kui sinna lisada kohutav silmad kinni nägu, oleks see pilt olnud aasta koledaim foto...

No comments:

Post a Comment