Apr 23, 2012

Sunday brunch with my beautiful models

Pühapäeval käisin oma kõige lojaalsemate/stšaasikamate modellidega Reval Cafe's väiksel brunchil. Kohutavalt mõnus oli.  Kutsusin nad kokku, et vähegi kuidagi neid tänada, et nad viitsisid mul show'des käia.
Kutsusin sinna kokku need kes olid see hooaeg olnud 2 või enam kordi mu show'des. Kuna ma olin erinevatelt show'delt saanud kokku 35€ väärtuses Reval Cafe kinkekaarte, siis miks mitte neid jagada modellidega, sest ilma nendeta poleks see hooajakene nii hästi läinud ju tegelikult. Neid lojaalsemaid modelle oli muidugi veel ja nad olid ka muidugi kutsutud, aga nagu alati kõik ei saa tulla. Näitaks üks lojaalne modell, mu vend Kaspar, käis selle asemel Saaremaal kalal. Tuli koju, näost täiesti punane, oli juba mõnusat kevadist päikest saanud.
Arvasin, et sellest tuleb üks lühike koosviibimine, aga ei, sellest tuli ikka üks pikemat sorti tüdrukute pläkutamine, gossip ja üle kohviku naermine. Selliseid asju võiks veelgi korraldada, sest see oli küll üks väga-väga positiivne päev :)


No comments:

Post a Comment