May 10, 2012

The spring season has really begun! YEE

Mõnus-mõnus-mõnus...ainult mõnuuuuuu!!!!

Ühte mida kevad hooaeg kindlasti omaga kaasa toob, on eksamiteks õppimine (teen see aasta geo eksamit ja ma JEE olen õppinud selleks ja see on juba 4. juunil) ja vanade tööde ära tegemine koolis.
Aasta alguses võtsin endale valikaineks arhitektuuri ja ma ei kujutanud ette ka, et see selline aine on... Nimelt pmst meil see õpetaja ütles "tehke kodus" ja kordagi ei olnudki seda tundi ehk siis ma ei saanud konkreetselt mingeid uusi oskusi ja teadmisi. Ma JEE tegin neid kodus!!
Ühtegi ei teinud aasta vältel ära ja kuna täna oli tööde esitamise deadline, siis võtsin koolist n.ö vaba päeva (õnneks meil oli täna ainult 5 tundi, sest 12'ndikel oli inglise keele eksam ja siis jäid paljud tunnid ära) ja tegingi neid arhitektuuri töid kodus.  Tänase hommiku jooksul tegin ära kolm tööd, jõin ära kaks tassi shokolaadikohvi (ehk choco cafe vms) ja kuulasin ära kolm albumit!! Väga mõnus iseendaga hommik oli.... Ja need albumid olid ka väga mõnusad, väga sobilikud hommikuks, nimelt kuulasin ära Gotye, The naked and famous ja Ewert and the two dragonsi albumid.

Jagan teiega ühte tehtud töödest - EKSTERJÖÖRI töö:
Pilt mille järgi siis selle esimese pildi tegin, suht obvious. See on Oscar Niemeyer'i töö. Arhitekt kes on arvasti kõige vanem arhitekt maamunal, nimelt ta on hetkel 104-aastane ja lisaks oma vanusele on ta kindlasti üks talendikamaid ja kindlasti üks legend arhitektuuris!
Pärast oma imelist hommikut läksin kooli korra, et oma töid siis õpetajale näidata, aga ta JEE vaatas neid, sest ta oli just minemas ehk siis suhteliselt mõtetu minek, aga vahet eriti ei olnud, sest kunstikooli pidin niikuinii minema. Juba kunstikooli minnes oli väljas lihtsalt nii palav, et ostin endale mesikäpa jäätise ja nosisin seda pargis päikese käes.
Kuna ilm oli nii imeline, siis päras kunstikooli polnud mul mõtteski koju minna ja saingi linnas oma parimatega kokku. Tammsaare pargis toimus Red Bull tourbus ja läksime sinna, nautisime mussi. Võitjaks siis osutus Taavi Peterson ja Üdi, kes pääses Rabarockile nagu seda pääses ka MERWIS, kes võitis selle võistluse Pärnus. Wohooo!

minu tänane oufit - Pariisi suvitaja nagu mu ema armastab öelda :D
Pärast kontsertit läksime istusime veel veidi Hellas Hundis, et ikka täiel rinnal nautida seda sooja õhtut, mis sest et homme kool, aga pšš.. see meid ei heidutanud:D
Hetkel hakkab kohe-kohe lõppema minu tänase päeva neljas album, milleks on Wolf Gang'i album - Suego Faults, mis on niiii hea :) Selle lõppedes lõpeb ka mu päev, head ööd!

No comments:

Post a Comment