May 8, 2012

Päikese embuses - TAEVAS....

...kojas. Käisin seal oma klassiga kanuumatkal, seal oli niiiiiii mõnus, tore ja SOE!! Juba mõtlesime, et lähme sinna kindlasti tagasi, aga järgmine kord juba öisele kanuumatkale.
Kuna olen Pelgulinna Gümnaasiumis alles sellest õppeaastast, siis kindlasti üks positiivsemaid asju oli muidugi see, et sain klassi või noh oma lennuga lähedasemaks.
Meil oli seal niiiiii palju süüa, eriti LIHA. Kuna meil majutusega koos poldud sööki võetud, siis ofc kõik kuhjasid oma kotid sööke täis, kartes, et äkki me jääme ju nälga.
See koht oli eriti mõnusas kohas, metsa vahel ja need toad seal olid ka väga awesome'id. Seal olid teematoad, nt üks 6 punt tüdrukuid said endale roosa PRINTSESSI toa ja 6 punt poisse sai endale VANAPAGANA toa. Mina, koos 3 tüdrukuga olin romantika toas, kus seintel olid ilusad moonid ja toas oli selline mõnus hämar valgus.
Väga palju ei oskagi rohkem sellest rääkida, peale mõnumõnumõnu, sest me koguaeg seal suht ainult sõime, jõime, hüppasime ja kiikusime (ok, minu põhiliseks tegevuseks oli muidugi pildistamine, sest seal sai nii ilusaid pilte ilusa ilma pärast).
Kahjuks kanuumatkast ise veel pilte pole, sest sinna me ise ei võinud asju kaasa võtta, aga õnneks matka korraldajad tegid pilte ja neid saate ka varsti näha.

Väga ilusaid pilte sain ilusatest ja armsatest inimestest :)

Esiteks must-valge kunst - klassika:

Jaaaaa, kui te veel ei tea, siis mind huvitab fotograafia, kõige rohkem meeldib mulle inimestest profiilipilte teha ja teiseks mulle meeldib hullult töödelda (, aga nii et asi ikka normaalne ja suhteliselt loomulik jääks, proovin väga mitte üle pingutada)

Veidike Carmeni ja Petra tehtud pilte minust - MINA ja MINU ORANŠID JUUKSED :D:
hommikune armsas padjakas
Mitte väga õnnestunud nägu, aga värvid on mõnsad
Kamilla ja SÖÖÖÖÖÖÖÖÖK
Ning minu armsad klassikaaslased värviliselt ja naerdes:
MINEK
sinistes meie kaks kõige toredamat õpetajat, kes meid hullult hoiavad :)
 just chillin'
TULEK

SEAL OLI KÕIGE ARMSAM JA ILUSAM KOER ÜLDSE- BELLA :
nii siiras pilt

Ja lõpuks üks väike köielkõndimise challenge (jap, lisaks töötlemisele meeldib mulle ka gif 'e teha):

Ma tean ja, et mul iga teine sõna siin postituses oli vägaväga või üli ja niiiiiii jne ehk siis väga ülistatud, aga see tõesti oli üks väga kift tripp, mida kindlasti tuleks korrata. Head mälestused ja emotsioonid jäid sellest :)

Aitäh:)

No comments:

Post a Comment