Jun 15, 2012

little bit Safari

Heihei, avastasin enda jaoks uue seriaali "Jane by design". Üks suur inspiratsiooni ja motivatsiooni allikas ja hea unistuste tekitaja. Pärast seda vaadates tuli mulle üle pika aja jälle mingeid ideid mida õmmelda, mida ümber teha jne (abakhanis juba käidud, kohe kui aega leian istun masina taha). Ärge isegi küsige kust ma selle vaatamiseks aega leidsin. Ma ise ka ei tea, sest suve algus on läinud endiselt kooli lainel (sest ma olin kooliaastal laisk-laisk-laisk ja kuu aega kopsupõletikus, millepärast jäin mõnes aines suvetööle) ja TÖÖ-TÖÖ-TÖÖ lainel. Mu keha valutab igalt poolt ja see on imelik, sest esimene kuu kui ma Leib Restos töötasin, siis mul füüsilisest poolest polnud midagi viriseda, aga nüüd juuni algus on küll millegipärast vähe raskem olnud mu kehale, kõik kohad valutavad. Ühesõnaga töö,kooli ja "Jane by design"(soovitan vaadata, eriti neile kellele meeldib mood, glamuur ja SÕPRUS <--- kellele küll selline asi ei meeldiks) pärast pole SIIA juba üpriski kaua jõudnud.

Aga ei, ma ei tulnud siia niisama lolli juttu kirjutama. Tegelikult tekkis mulle kaamerasse ilusaid pilte, mida mõtlesin teiega jagada. Ilmad võiksid veidi soojemad olla, aga vaikselt suvi juba poeb südamesse.

No comments:

Post a Comment