Sep 24, 2012

-.-

et siis käisin pühapäeval sellises huvitavas kohas nagu Patarei vangla. Päris masendav oli.
Seal oli nii sünge ja tavaliselt ma nii ei tunne/mõtle/ütle, aga seal tundsin küll sellist negatiivset, ebamugavat, valet energiat enda ümber- tuju läks alla ja halb hakkas ja ma olin õhtul surmväsinud nagu oleks maratoni päeval jooksnud... SEAL OLI NII CREEPY!

Creepysid pilte sain ka:

Täna algas ka uus koolinädal ja noo ma ei tea mis toimub, aga see aasta küll nüüd hästi ei alanud. Ma lihtsalt ei suuda seal koolis olla. Ma absull ei handle kooli! Ma olen seal täiesti teine inimene. Igapäev kui sealt majast lahkun, siis tunnen kergendust, tuju tõuseb ja mõtted lähevad reaalseteks, sest koolis ma olen täiesti omas maailmas/mullis/fantaasias...
Ma ei tea miks, aga täna siis oligi see päev kui ma lõplikult "kokku jooksin" ja selle peale otsustasin minna spaasse!!!
Läksin Meritoni ja niiiiiii mõnus oli iseendaga olla ja tegeleda. 1 H jõusaalis ja siis 2 H spaas. Niinii hea mini puhkus. Tulin sealt välja ja ma tundisin ennast kui uue inimesena:D

Kuna ma kooli väga ei handle, siis ma olen viimasel ajal väga muusikalainele läinud (vahepeal ma ei kuulanud üldse). Ofc on mul ka omad suured lemmikud, mis tihti repeat'i peal ja mõtlesin, et jagan neid laule ka siia:








Jap,  ma kuulan väga segamini neid muusikastiile, ei ole kindlat lemmikut.

Aga muidu, kuidas pildid meeldisid? (ma muidu ei tee selliseid pilte, sellepärast olekski tore teada teie arvamust)

1 comment:

  1. Kõik see muusika kokku- nii hea!
    Ma ise samasugune, lemmik muusikastiil puudub :)

    ReplyDelete