Oct 28, 2012

KKK

Üks viimasel ajal korduma kippuv küsimus- MILLAL MA FOTOGRAAFIAGA ALUSTASIN, KUIDAS SEE MINUNI TULI??

See tuli minuni juba suht ammu, kui mu issi sai esimese digika. Kuna ma koguaeg laenasin seda talt, siis ta ostsis mulle lõpuks oma digika (Lumixi) 2007.aastal.


2008.aastal käis mu issi Jaapanis ja soetas sealt Canon40D (mis on truu siiamaani) ja siis hakkas pihta see peegelkaameraga pildistamine ja sellest ajast peale saigi mu üheks suureks kireks fotograafia :)


2009.aastal toimus mitmeid tantsuvõistlusi ja kuna tihti jäi meile tantsijatele väheks nendest piltidest mis me sealt saime, siis otsustasingi, et võtaks kaamera kaasa ka sinna... Sellest ajast peale hakkasidki inimesed mu kaamera ette üha rohkem ja rohkem jääma :)

2009.aastast siis selliseid pilte:
Koolitants 2009 jaanuar
IDO 2009 aprill
2009 aprill
2009 sügis

Kuna ma siin postituses mainisin palju oma isa ja ka tema kohta on mult küsitud või üldse perekonna kohta, et kes sul perekonnast fotograaf on, siis eiii, mitte keegi ei ole... aga palju kunstiga tegelevaid inimesi on küll ;)

aaaa ja üks hea laul ka teile siia:

2 comments: