Oct 24, 2012

Missing black&white girl!

Heihei, vahepeal on nii palju huvitavat juhtunud. Olen teinud paar pildistamist ja mind on pildistatud...
Võtan end nüüd kokku ja hakkan siia jälle rohkem postitama. Neid pilte näete järgmistest postitustes, aga praegu...
Avastasin, et mulle meeldivad ja ma teen siukseid pilte, mis tunne mul sees on nagu ka oma disainigagi ( mu "Viiruse" kollektsioon sündis sellest, et ma olin kuu aega kõigest ja kõikidest eemal ja põdesin viirusliku kopsupõletikku).
Hetkel mulle nii meeldivad must-valged pildid ja avastasin, et viimastes albumites mis mul arvutis on, on ka palju must-valgeid pilte.
Mis tunne mul siis sees ongi? Ei teagi otseselt... selline tühi, üksik ja mõttetu tunne. Kuigi ma veedan palju aega koos oma parimate sõbrannadega,keda ma kohutavalt armastan ja kes panevad mind ikka ja alati naerma ja tol momendil (koos olles) tunnen end üli õnnelikult, aga kui üksi jään, jään oma mõtetega, siis tuleb jälle see tühi nõme tunne sisse.. Ju vist see tavaline sügismasendus....?? Ja miks must-valged pildid ja see tunne minu jaoks koos käivad? Sest need on sünged ja värvitud, aga samal ajal ikka ütlevad rohkem kui tuhat sõna... nagu mu tundedki...

OVANE lasteriiete poe avamispidu
natural
minu armas sis'
OVANE's
pluus- VARKKI
@SeeSee Stuudios fotoworkshopil
@kunstikool
minu nunnu @Popular
aff
tahan Pariisi või jaa?
@Patarei vangla
OVANE's
Siin siis pilte mu mõnest pildistamisest ja Ovane lasteriiete poe avamispeost ja kunstikoolist jne... Järgmistes postitustes kindlasti rohkem nendest pildistamisest (nt käisin jälle Patarei vanglas, aga seekord koos kolme kihvti tüdrukuga, kellega sain nii tuusasid pilte)

No comments:

Post a Comment