Oct 25, 2012

Vaprake

Et siis kunagi toimus mul pildistamine, kus pildistajaks oli Penelope Russak ja disaineriks Eret Kuusk. Jäin Penelopele oma oranšide lokkis juustega silma ja ta tahtsi mind uuesti pildistada.
Penelope võttis minuga ühendust ja toimuski see uus pildistamine, kus ma nägin jälle välja elus Vaprake...ja mulle täitsa meeldib ja see nii armas, et mu sõbrad pärast neid pilte vahel mind vaprakeseks hüüavad.
Kõige esimesena mainis tegelikult üldse mu ema, et ma olen Vaprakese moodi, aga ema arust olen ma lisaks välimusele ka iseloomult sarnane sellele Vapraksele multifilmist. Et seal see tüdruk oli ka selline, kes üldse ei kuulanud ema, kuigi ema tahtis talle ju ainult parimat ja ma ka veidi sellist tüüpi... ja siis tihti tunnistan endale, et jap, tal oli jälle õigus...

Aga pildid siis sellised:

Jumestus, soeng, stilistika, pildid: Penelope Russak
Assistent: Pille-Riin Sepp

Jäin piltidega väga-väga rahul!! Penelope on ikka nii talendikas!

Kuidas teile meeldivad?


5 comments:

  1. Väga, väga meeldivad. Sa oled nii kena ja tõesti oled Vaprakese moodi! :)

    ReplyDelete
  2. oled tõesti väga kena jne, aga kuidas sa üldse said modellimaailma?? kas sa oled üldse parajates mõõtudes ?? mitte midagi halvaga, su pildid on supper vägevad, ja meenutad Vaprakest ka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pššš... ma pole kaugeltki õigetes mõõtudes :D ma mingi lühike könn ja ma pole tegelikult modellimaailmas. Lihtsalt mõni fotograaf mind pildistanud mu juuste ja näo pärast, ma arvan...

      Delete
  3. Super pildid!!! Esimene on lemmik,juuksed on nii mõnusat värvi Sul. :)

    http://genefic.blogspot.com/

    ReplyDelete