Dec 31, 2012

All about xmas!!

Ma ei tea miks, aga see aasta ma ootasin jõule nii kaua! Siis nad korraga tulid nii kiiresti lõpuks ja siiiiis.... said nii kiiresti läbi. Õnneks jäid mulle jõuludest palju armsaid pilte :)

Teine advent :)
Koolis jõuluturg
12'dikude garderoobis olid sellised kaunistused siis
õe jõulukontserdil
Õe ja vennaga jõuluturul

Vahetult enne jõule käisin kahe sõbrannaga Eesti Messikeskuses Sportlandi jõulupeol ettekandijateks. Me  keegi sõbrannadega ei osanud arvata, et SELLINE pidu siis kohe... SELLISE all mõtlen seda, et seal esinesid: Getter Jaani (mingi neli lugu), siis tuli lavale Koit Toome ja siis nad laulsid koos seda "Valged ööd"vms, siis tegi Koit mingi neli lugu ja siis tuli lavale Põhja-Tallinn. Aga kus sa sellega, et see oleks kõik olnud... pšš... EIIII ja SIIS tuli lavale
 EWERT AND THE TWO DRAGONS!!!
Jep, meil olid karbid lahti :D
ja jõudiski kätte lõpuks 24's ehk siis SÖÖGIORGIA!!!
Täditütar sai sellise Hello Kitty mängutelefoni :D mida kõike lastele välja ei mõelda....
Kõige lemmikum-roosam-pehmem jõulukink!!!
 Ja tooks siis välja kaks jõulukinki, mida MA kinkisin ja olin ISE kokku meisterdanud:

Selle piparkoogist fotoka kinkisin Magnusele (sest ta tegeleb fotograafiaga) :)
Ja selle laheda ehte (mille ma ise kokku nikerdasin), kinkisin Saarale :)

Ja nüüd pärast jõule olen kodus perega olnud.... kuni tänaseni, sest on aastavahetus ;)

Head vana aasta lõppu ja veel paremat uue algust!!!!

1 comment:

  1. Hey! Sul on täitsa huvitav blogi ja su fotod on ka head, need shoot'id on väga loomingulised (käisin eelmisi postitusi uurimas, põnev oli :))... ainult et mind pisut häirib, et su fotod on nii "mürased", dno, kas taotledki seda, aga see kuidagi riivab silma, igale poole ei sobi väga, nt beauty shoot'e tehes... see on ainult sõbralik märkus, just to let you know :)
    Ilusat uut tagantjärgi!

    ReplyDelete