Jan 29, 2013

Roosad Käärid 2013 / Brita Porovarde kollektsioon

Disainer Brita, kelle kollektsioonis ma modell olin
enne showd siis viimased kiired nokitsemised...
ja kätte jõudiski proovide aeg
ja sättimine... ja ootamine...
ja lõpuks algaski show ja tuli meie kord lavale minna...
minaaaaaa... olin seal laval ja mõtlesin "eee mida ma siin teen? mina, modell laval, miks küll?"
Muidu läks kõik hästi. Ainult see viis mul tuju alla, et mu kingad olid suured ja no ma võisin ikka suhteliselt imelikult seal käia sellepärast :D
Pildid: Rasmus Kooskora
4 min showd = mega pikk ja ootamist täis päev :D
Brita tikkis/õmbles kõik need kivikesed sinna ise..  ma esimese pauguga küsisingi "Woow, kust sa sellise asja ostsid?"  ja siis Brita "aa ma õmblesin ise" ja noo mul vajus karp lahti. Võib-olla sellepärast, et ma ise olen mega laisk ja ei kujuta ette, et nikerdaksin sellise asja kokku!!
Muusikaliseks vahepalaks esines siis Stig Rästa
publiku lemmikud...
žürii ja need kõige tähtsamad otsused :)
Kõik mitte show ajal tehtud pildid on minu kaamerast :)
Aga tore päev ja show oli!!!

2 comments: