Apr 25, 2013

Moedepoo 2013

Jällegi... ma tean, et oleks pidanud sellest juba mega ammu postitama, aga noh parem hilja kui mitte kunagi ja kui teie ei viitsi seda lugeda/vaadata, siis vähemalt jääb mulle siia mälestuseks :)

Miks ma sellest tahan niimoodi eriliselt kirjutada, sest olin üks kolmest korraldajast ja kui teised sebisid sponsorid  ja värgid, siis ma hoolitsesin seal heli, valguse ja kujunduse eest ja peamised abistajad olid ka minu poolt kutsutud. Ma olen neid ette-taha juba tänanud ja nüüd see juba peaaegu unustatud teema, aga siiani koos teiste korraldajatega -  me ei tea mida me ilma teieta oleks teinud, SUUR AITÄH!

Naljakas selle korralduse juures oli see, et umbes nädal aega ennem oli küll selline tunne, et see üritus kukub läbi, sest meil oli nii paljud asjad puudu, aga siis ürituse päeval tänu abilistele kuidagi saime selle kõik toimima  ja üldkokkuvõttes läks kõik väga hästi - Moedepoo tase (nii korralduse, kui ka osalejate poolest) oli eelmisest aastast kindlasti 5 korda kõrgem ja saal nägi ka väga 5+ välja :)

Hevi Mental tegi meie tiimile sellised tuusad särgid
....ja selliseid vägevaid ja tublisid poisse oli veel 3!
Lillepaviljoni kõrval asus Peetri Pizza ja oooojaaa, Peetri Pizza karpe oli meil seal VÄGA PALJU :D
Meie supertuper lavaMASTER Anna-Maria 
kõikvõimas ROMET aka Moedepoo õhtujuht
muidugi ei puudunud ka muusikaline vahepala Anetti, Siimu ja  Karoliinalt :)

 Ja veel üks uudis ja "temp" minu poolt - MA VÕTSIN KA SEALT OSA!! :D See oli päris hull ja keset päeva mõtlesin juba, et issand ma ei suuda kahte asja korraga teha, et saadan oma modellid koju, aga õnneks see läks lõpuks nii, et ma ei teinudki kahte asja korraga, sest mu super modellid said kõik ise hakkama ja olid niiiniii tublid :)



No comments:

Post a Comment