Apr 19, 2013

Riisipada juustu&kanaga

Mõtlesin, et jagan teiega ühte oma kerget sööki, mida ma vahel teen endale ja perele. See on hästi toitev, maitsev ja mis peamine - SEDA ON LIHTNE TEHA! See on tehtud komponentidest, mida leidub põhimõtteliselt koguaeg meie pere külmakapis.

Vaja läheb:
500 g riisi
400 g kanafileed
2 muna
150 g hapukoort (umbes... ma panen seda alati lihtsalt "silma" järgi)
100 g juustu (umbes... ma panen seda alati lihtsalt "silma" järgi)

Lisaks juurde ka midagi kasulikku:
läätsed(lemmikud!! nii head!)
rukola

-------------------------------
Aga töö käigu juurde:

1) Panen riisi keema
2) Panen läätsed keema, lisan soola tunde järgi. Keedan neid umbes 20-25 min (kuni peaaegu pehmed, tavaliselt ma maitsen neid vahepeal).

3) võtan ette kanafilee ja lõikan pisikesteks tükkideks

4) Panen pannile praadima. Lisan soola ja küüslaugupipart

5) Lisan keedetud riisi pannile kana hulka

6) Lisasin hulka kaks muna

7) lisan tortsu hapukoort

8) ja lõpuks JUUUUUUUUUST :) asi mis teeb kõik toidud ju heaks ja maitsvaks. Siis lasen juustul ära sulada ja segan kõik asjad omavahel läbi. Kindlasti maitse vahe peal ja maitsesta oma meele järgi :)

9) Ning lõpuks serveerin riisipada koos keedetud läätsede ja rukolaga (midagi rohelist peab alati taldrikul olema ja rukola on väga huvitava maitsega)

SUPER TOIT!!!
Kui keegi nüüd tegi seda kodus järgi, siis kuidas maitses?

Alati võib riisipada juurde ka midagi muud lisada, aga lihtsalt läätsed on need minu lemmikud :)

No comments:

Post a Comment